Merhaba sevgili hamişler. Bugün sabahtan bu yana karnımda pıt pıt sürekli bir hareket, sürekli bir his. Bebeği geçen hafta gördüm çok hareketli idi ultrasonda. Acaba şuan hissettiğim bebek hareketi mi ? Gaz demeyin sabahtan beri gaz gibi bir derdim olmadı hiç. Benim gibi yaşayan var mı bu durumu ?