elifayc Merhaba bugun tam 7 haftalik oldum dün aksamdan beri hafif lekelenme seklinde kanamam vardi bugun acile gittim altanda bakti fakat bebek yok dedi bos gebelik olabilir kese haftaya gore 5 haftalik gorunyordu ama bebek yoktu galiba bos gebelik 😔 herseyin hayirlisi
Nazendehanim elifayc kese capin kaç cm canım ,benim de 7+4 te 6 haftalık görünüyordu . Kanama alanım başlamıştı .Kürtaj oldum . Her şeyin hayırlısı canım , üzülüyorsun ama toparlıyor dün ve güçlü oluyorsun sonra yoluna devam edeceksin ❤️
Sonikiuc elifayc keseye göre 5 haftalık ise zaten bebek görünmez diye biliyorum. Bence bu doktora daha gorunun
Elibo elifayc canım geç döllenmedir adetle utum olmuyor öyle olabilir. Bence seni etkileyen bi durumu yoksa bekle derim
elifayc Nazendehanim hic sormadım kaç oldugunu bi kızım var zaten herseyin hayirlisi progestan igne vurdu ama biseyi degistirmez
Ozlm0916 elifayc bence özele git bende ilk ogrendigimde kanım yüksek cikti ozele gittik 5 saniye bakti bakmadi bebekte kesede gozukmuyo dedi bos gebelikmi bos kesemi vs dendi korkuttular 2 gun sonra baska doktora gittim sukur orda gördük allahtan umut kesilmez 💜
elifayc Ozlm0916 yarin iyi bi dr randevusu aldim bakalim o ne diyecek ama sanmiyorum butun belirtileri mevcut cunku 😔
Annesininportakali53 elifayc kesen haftaya göre 5 haftaliksa kuzum görünmemesi normal gec dollenme olmuştur kanama olduysa progestan al uzan bol bol allahtab umut kesilmez bir hafta sonra tekrar doktora görün acilde değil poliklinik te Allahtan umut kesilmez dualarım seninle 🌸🤲
elifayc Annesininportakali53 cok tesekkur ederim yarin iyi bi dr randevusu aldim bakalim o ne diyecek