Selin15 Kızlar 30 haftaligim. Henüz içime sinen bir erkek bebek ismi bulamadım. Sizler ne koyacaksınız. Önerileriniz neler?
Luckyy Emosoguz Benim ilk oğlumun isminde Çınar Yaman biz hep Çınar diyoruz ama çok yaramaz hazırlıklı olun 🤣
Luckyy Selin15 İlk oğlumun ismi Çınar Yaman şimdi ikinciye hamileyim 35 haftalık adı Uraz Ayaz olacak size de fikir olsun
htckc Selin15 İlk oğlumun adı Ali Kayra ☺️ şimdi 2. Oğlumuzu bekliyoruz.. Karan, Alp, Mete, Arda arasinda kararsız kaldık ama Arda ya karar verdik gibi :)