Happymami mcelik evet annemin arkadaşında var doktor hep çoğul gebelik geçirirsin demiş kadının 4 tane çocuğu var ikisi bir ikisi bir doğmuş Hamile kalıyormuş hamileyken diğer ay tekrar hamile kalıyormuş ikiz gibi çocuk doğurdu iki kez
mcelik Happymami hay maşallah🥰 ayyy kızlar kazasız belasız olsun da artık insan stres üstüne stres yaşıyo
Happymami mcelik aynen canım benim hayırlısı olsun bı riski yok ama endişe etme Allah’ın bı mucizesi işte 🌸
hunilimom Fatmanurcolak evet 1 düşük 1 de doğumu var şuan 2 yaşında oğlu erken doğum oldu riskli idi sürekli yattı iğneler kullandı şuan tekrar çocuk düşündüğü için önce ameliyat oldu daha sonra çocuk inşallah
Dilish mcelik Evet 2 ci hamileliğim şimdi ki. Sezeryan doğum yaptım bebek ters geldiği için. Ağrılı hamilelik geçiririm rahmim de dolayı.