15 haftalıkken kıza benziyor dedi 18 haftalıkken bacak arası dolu erkek dedi kesinmi dedim kesin diyemem kordonda olabilir dedi , ilk bebegim erkek , ikinciye kız dyınce cok sevınmıstım , ama hala ikilemdeyım ben kız hissediyorum , cok odaklamısım kendimi , bazen Allahın gucüne gidermi diye korkuyorum , erkekte olsa başımın tacı ama insan kızı dyunca kendini kaptırıyor , çarsamba gunu muayenem var inşAllah kesın belli olurda artık ıkılemde kalmam , 🤲🏻