Kucugm1122 Mom69 evet canım vakumla sende bekle bence bide farklı doktora mı gitsen benim kanamam olmasaydı bekleyip başka doktora gidecektim belli olmaz sende mi öyle yapsan Songül hanım iyi aslında yakındaysan tavsiye ederim
tupbebekannesi123 Mom69 benim de 7. Haftada kalbi durdu bebek kürtajla alındı ağrı ve kanama ilk zamanlarda oldu 40-45 gün sonra adet oldum sonra rahatladım
Selinayyy Mom69 ilaçla düşük sonrası vakumlu kürtaj oldum sadece o an yapılırken ağrım vardı sonrasında olmadi hiç şimdiden çok geçmiş olsun canım kendini sakın üzme tekrar olur bak ben ocak ayında oldum 1 kez adet gördüm ve şuan yeni hamileyim