Minisimb Rabiaugur İsra diye üniversitesitede Iraklı bir arkadaşım vardı, gördüğüm en ince düşünceli naif insandı.Aklima o geldi sizden duyunca :)
Tunurr Rabiaugur bende şuan çok sevindim genelde duyan hep ön yargıyla yaklaşıyor 🥰 oğlumun adı miraç isra da peygamberimizin miraca yükselmeden önce bir gece de mescidi haramdan mescidi aksaya ışık hızıyla götürülmesi olayına deniyor ben manevi olarak oğlumun ismiyle birleştiği için istiyorum 🥰
Kubgkm Canselasr bende düşünüyorum aklımda iki seçenek var asya ve karaca karar veremedim farklı isimlere de bakıyorum
Askiletotomsu Kubgkm geyik yapıyoruz muhabeti var ya hani . İleride de karacayi yapıyoruz seni yapıyoruz gibi iğrenç iğrenç konuşmalar olabilir canım kizinla ilgili Bence koyma Bende dusunmustum o tepkileri aldım aynen böyle söylediler Herkesin aklı bir demek ki
Tubadgn_ Bende defne , masal ve yaren isimleri arasında kararsızım 3unden biri olacak ama hangisi henüz karar veremedim
Askiletotomsu Dilhunizade Berra kötü bı anlam mi taşıyormus yoksa efendimiz mi uyarmış koymayinediye. Öyle bişey duydum canım