Yavuzbeymom Kızlar 13 haftalığız . Yaklaşık bir haftadır karnım çok şiş midem taş gibi . Çok rahatsız oluyorum . Geçici bir şey midir ?
Karelinannesi Yavuzbeymom ister istemez gazdan kaynaklı. Sade Soda içersen sıkıntını yarıya indirir canım
Yavuzbeymom Karelinannesi deneyeceğim sade soda canım çok sağol . Gaz benim de aklıma geldi ama sancı yapmadığı için değildir diye düşündüm.
Karelinannesi Yavuzbeymom sancı yapmıyor genelde ben de 3 aylık hamileyken 6 aylık hamile gibiydim hergün soda içtim bir haftaya normale indi karnım