Esiiraaa Merhaba hanımlar 18+0 haftalık hamileyim yalnız 1 haftadır kasığımda inanılmaz ağrı var adet sancısı gibi. Ara ara geçiyor ama çoğunlukla oluyor. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Kötü bir şey olur diye çok korkuyorum 😔
busey_42 Esiiraaa benimde öyleydi şuan 22+3 deyim geçti olmuyor artık bir sıkıntı olacağını sanmıyorum ama
busey_42 Esiiraaa inşallah canım. Benim çok değildi ara da gelir giderdi şuan yok insallah geçer seninde kafana takma bunlar oluyormuş hamilelikte