Yarın 31 haftaya giriyorum kızlar durumlar çok vahim. Kendimi mikrop yuvasında gibi hissediyorum temizlik yaparken aşırı yoruluyorum ya. Şöyle dip köşe tüm evi yapıp bitiremiyorum. Süpürsem silmeye halim kalmıyor silsem toz alamıyorum Bi yandan tuvalet banyo bekliyor evimde baya büyük. Dip köşe yapıyım diye başlıyorum Bi oda bittikten sonra bende bitiyorum. Eski halime dönebilecek miyim siz nasıl yapıyorsunuz. Kendimi çok kötü hissediyorum ya