EmineB35 Kızlar 17+4 haftalık hamileyim 3 gündür geçmeyen baş ağrısı ve karın kramplarım var sizdede böyle bir sorun olmuşmuydu.
bir_pasa_annesi EmineB35 10+1 günlük 3 4 gündür bende de var dün neredeyse acillik oldum eşim dua okudu masaj yaptı biraz hafifledi
Tazeanne0134 EmineB35 https://ty.gl/fpruy734pb Canım bu inan bana annemlere geldim geleli hiç ilaç almadım desem yeridir şakaklarıma ve enseden saç diplerine doğru sürüyorum inanılmaz rahatlatıyor
EmineB35 bir_pasa_annesi geçmiş olsun bende dün acile gittim serum takıp gönderdiler fakat bütün gene aynı şekildeyim
Yeliz6767 EmineB35 başınızı tülbentle bağlayıp uyuyun ben ilk oğlumda öyle yapıyordum sürekli başım ağrıyordu midem bulanıyordu yemek yiyemiyordum 4 5 saat uyuyordum anca geçiyordu masaj jeli varsa onu da sürebilirsiniz
bir_pasa_annesi EmineB35 sağol canım sana da geçmiş olsun nasıl yapacas bilmiyorum çok kötü oluyor ya
Merve6494 Yeliz6767 kozmetik bile olsa kimyasal ilac agrı kesıcı kullanılmıyor kızlar doktorunuza danışın çekecez galıba bunu
Yeliz6767 bir_pasa_annesi Bende hafifletiyordu biraz geçiriyordu da bir deneyin isterseniz aşırı sıkmayın ama biraz sıkı olsun hafifliyor ağrı geçmezse başka yöntem uygularsınız 🤗
bir_pasa_annesi Yeliz6767 çok sağol canım deneyeyim ben şu an gene başladı baş ağrım yere bakamıyorum
Yeliz6767 bir_pasa_annesi Bir deneyin işe yarar inşallah az da olsa hafifliyor peygamber efendimizin de çok başı ağrırmış bağlarmış oda başını bir yerde okumuştum 😊
bir_pasa_annesi Yeliz6767 ya gerçekten de yaradı 1 saat oldu bağladım geçti bile sayılır Allah razı olsun cnm 🥰🥰😘😘