Gnygns Bu soru eğitim grubunda sorulmadı, ama anlatılanlardan anladığım kadarıyla biz ve akrabalarımız arasında uyum sağlanabiliyor. (Yıllık ücretini ödeyip, imha ettirmediğimiz sürece koruma altında kalıyor.) Ayrıca, dünyada herkesin 1 eşi var dedi, artık eşimiz hangi ülkedeyse sadece 1 kişi ile dokumuz uyuyormuş. Yani doku uymadığı sürece herhangi birine yardımımız olmuyor. Çok karışık bir konu. Özenli not almak istedim, hızlı bir anlatımdı dikkat istiyor. Birebir görüşme sağlamanızı öneririm. Broşür verildi bize sizinle paylaşayım, Didem hanıma 05445495286 numaradan ulaşabilirsiniz.