Cerennnn5858 bsnrd hayırlı olsun🙏🏻 bu ay bende yumurtlamayla 3 gün değerlendirdim. Belirtiler 1 hafta kalamı baslamıstı. Akıntıdan baska belirtin oldumu.
bsnrd Cerennnn5858 benm adete 4 5 gün kala kasığımda degsk bir ağrı batma olmuştu bende test yapmistm.oyle öğrenmiştim🙂
Fithatunnn Çatlama oldgnu şöyle ablıyorm karnmda garip bi sancı sıkışma oluyodu. Bu arada bnde takip yapıorm ovaluasyonun .. şuan yumurtlama dönemindeym bakalm hayrlısıyla
sayre Edanurkeskin ben birinci denememde her gün yaptım yumurtlama tarihim reglden 14 gün önce oluyordu. Düzenli adet olduğum icin belliydi :) 2. Denemede sadece tahmin ettik yumurtlama gününde kullandim
Edanurkeskin sayre benimde adetim düzenlibende bende ilişkiye girip ertesi gün yapmamayi düşünüyorum yani bir gün test bir gün ilişki diye ayarladım😆
sayre Yncygt teşekkür ederim canım, takviye olarak folik asit kullandım, kuru incir ceviz tüketiyorduk eşimle onun dışında bir şey kullanmadım:) ikinci denemede oldu canım
Beyza-M Kızlar benim testim de bu şekilde https://imgyukle.com/i/Ru1C2x Artık yapmaya son vereyim mi ? Koyu çizgi olduğu gün ilişki oldu, bi de dün gece ilişki oldu. Yumurtlama ve çatlama değerlendirdim. İnşallah bu ay olur 🤲