Yncygt 2 kere kullandım ilkinde yumurtlama zamanımı merak ediyordum takvim uygulamasında farklı gösteriyor diye . O zaman hamile kaldım boş gebelik yaşadım . İkincisinde yumurtlama gününden önceki gün ve yumurtlama gününü değerlendirdim.Yumurtlama gününün ertesi günü catlamayi gördüm ama o günü degerlendiremedim. Çatlamadan 2 gün sonrayı değerlendirdim .Çok karışık oldu ama galiba yumurtlama gününü değerlendirdikten hemen sonraki gün catladigi için tuttu sanırım .