Ecodero bende daha önce hiç hastaneye falan yatmadım ameliyat olmadım. Nasıl bir ortam olacak bilmiyorum. Ama sadece bebeğime kavuşacağımı düşünüyorum diğerlerini bir şekilde hallederiz diye düşünüyorum 😍 sende öyle düşünmeye çalış diğer şeyleri düşünme. Olumlu düşün ki olumlu olsun herşey. Olumsuz düşünürsen kendini daha çok korkutursun sadece ☺️