Ben her şeyi yiyorum abartmamak kaydıyla. Suyu bile aşırı tüketirsen zararlı vücut için sonuçta. Miktar ve sıklık önemli olan. Böyle her şey yasak mantığıyla hamilelik geçmez 😄Haftada bir iki sucuk da yiyorum, iki haftada bir falan cips yiyorum ama bütün paketi değil. Günde 3 kahve içerdim onu 1 e düşürdüm. Siz de kendinizi germeyin bence bu kadar sağlıklı beslenin, çok sağlıklı olmayanlardan da arada yiyin