Benim de rahmimde perde vardi. Siz gibi hamile kaldiktan sonra haberim olmustu. Cok riskli demislerdi. Dikkat etmek gerekiyor. 13. Haftada onlem amacli rahim agzina dikis atildi. Cok fazla ayakta kalmadim. Bol bol rapor verdi doktorum. Progestan, proluton igne kullandim uzuun sure. Cok sukur 38. Haftada sezaryenle oglumu kucagima aldim.