eda_1997 canım valla ben kendimi zorlamadan dikkatli şekilde dizlerimin üstüne çöküp sürekli halı gırgırlıyordum bir arkadaşın doktoru söylemiş. Bende bi denim dedim bebeğim 35 haftanın sonlarına doğru dönmüştü. Bir yararı oldu mu bilmiyorum ama dene istersen