Herkese selaam, yarın tam 18+0 oluyoruz.
Son 4-5 gündür bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım🙏🏻 karıncalanma şeklinde, bazen cok cılız bir tekme. Yemek yerken, ya da hareket edip oturduktan sonda dinlenirken oluyor genelde. Ama bugün hiç hissetmedim. Kaç gündür alışkanlık oldu🙈 Böyle düzenli hissedip şuan hissedememekte korkuttu. Haftası aynı olan ya da önlerde olan tecrübelilere sormak istiyorum. Bu normal bi süreç mi? Yani bi gün hissedip bi gün hiç hissetmemek