2erkekannesiiimm Kızlar 33haftalık hamileyim sırtım belim et kesmiş gibi ağrı ve acı var karnımın içide aynı şekilde vajinamdada ağrı var haraket edemiyorum hiç benim gibi olan varmı bu haftalarda
morsumbul 2erkekannesiiimm o haftada başladı 35 oldum artarak devam ediyor magnezyum kullanıyorum bir tık fayda ediyor
Sevdaa1 2erkekannesiiimm bel agrısı harıcı benmde agrılarım vardı doktoruma gittim nstye bagladı kasılmalarım baslamıs erken dogum olmasın dıye ilaç verdı doktoruna görun bence.
Mlk_ygtali 2erkekannesiiimm 33+4 bendede bel agrisi cok var özellikle aksam uyurken oluyor ve gece birden kasigima agri giriyor kimildayamiyorum🤦♀️
Nergissi 2erkekannesiiimm aynısı var doktor yalancı sancı diyor. Uzanınca arttığını fark ettim gün boyu yarı oturur pozisyondayım bi tık iyi geldi bide yürüyüş iyi geliyor