SweetBaby
2 haftadır göbeğimden başlayan bir kaşıntım var ve gün geçtikçe yüzüm hariç tüm vucudumu yavaş yavaş yayılmaya başladı kaşıntı beraberinde tabi minik sinek ısırığı tarzında kızarıklar 35 haftamda tam başladı ne olduğunu çözemedim doktoruma gittim krem verdi ve yolladı sürdüm kullandım ama hiçbir kâr etmedi 37 haftama girecegim ve hala bu hastalığın cilesini çekiyorum ne bir krem ne bir hap ne bir igne hiç bir çözümü olmayan tek çözümünün doğum oldugu bu hastalık o çok nadir gebelerden benide buldu yaşayan muhakak bilir çok berbat birşey ben anestezisiz dikiş olan , hastalıklarımı ilaçsız geçiren hiç birşey öyle kolay kolay yatıramazken beni bu hastalık ciddi anlamda aglattı beni kaşıntıdan daha öte . Ne iyi gelir bilmem ama bana 20 dk da olsa iyi geldiği tek şey soguk buz gibi duş yaklaşıkbir 20 dk kaşıntılar duruyor ‼️ ( birde buz tutuyorum kaşınan yerlere ) Yaşayan geçiren , Yaşayacak olan . tüm gebelere rabbim şifa versin