_merve_ky
Benim doğum orda oldu berbat bir yer temizlik desen 0
Evde dogursam daha iyiydi nst aletleri bozuktu çocuk geliyor diyorum nstde sancı gözükmüyor diye babana inanmadılar resmen dogumhaneye gidene kadar çocuğun kafası çıktı rezil ettiler beni
Okinmadan çıktığı için yirtiklarim oldu hem icden hem dıştan ah mahvoldum. Şimdi ikinci doğumum olacak hala bir yer bulamadım 14. Haftaligin bir kez bile kontrole bir yere gidemedim korkuyorum ya