_merve_ky Nurcin anladım bakarım ben de ona bizim bir tanıdığımiz Burcu aydın boyamada yaptı doğumu öve öve bitiremedi. Çok iyiymiş
Nurcin _merve_ky valla normal dogumsa iyi bir ebeye denk gelirsen kolay oluyor.. Sezeryanda işte şans işi.. Benim arkadaş Fatma ya gidiyordu. Doğuma burcu girmiş.. ama o daha çok ebeden memnun kalmıştı. Hatta kıza hediye alıp götürdü.. Perine masajı bilmem ney bayağı yardımcı olmuş..
_merve_ky Nurcin hiç şaşırmadım biliyor musun? Bir sürü güzel doktor buldum hepsi ya emekli olmuş ya il değiştirmiş çıkıyor. Hayırlısı olsun hakkımızda artık
Aysem- Nurcin Merhaba, canım ben bugün tekrar fiyat için konuştum sizin dediğiniz gibiymiş ama sadece takipli hastalar için geçerliymiş. Yani son haftalarda son zamanlarda doktor değişimi olursa o an hangi doktor doğuma girerse onun ücretini ödüyormuş.
Nurcin Aysem- himmm… Ee tmm o zmn.. Ben başından beri aynı doktora takipliyim. Zaten sezeryan.. büyük ihtimalle planlı olur.. Ama normal doğumlar için farklı olabilir
Elifcc Minnakhayaller evet kendisiyle devam ediyorum 275 diye biliyorum bize biraz daha indirim yapılıyor 206.5 sanırım öyle veriyoruz
Minnakhayaller Elifcc çok hoşuma gidiyor o dr 3 ay ona gittim ama doğumum nöbetci dra geldi o yüzden onda yapamamıstm şimdi 2.gebeliğim ona başlıcam tekrar İnşaAllah 🤲🏻
Ebrugy Minnakhayaller esenler Medipol demi bende orayı araştırıyorum şimdi hangi doktora gitsem bilemedim herkes bişey demiş 🙄