Youngmommy Hepimiz cinsiyetleri çok merak ediyoruz biliyorum, benim bir oğlum var ve 10 haftalık hamileyim kız istiyorum. Burada belirtilerimizi paylaşalım ve güncelleyelim bakalım hangi belirti hangi cinsiyet içinmiş 🥰
Fatmaugurdoku Youngmommy benim iki oğlum var ikisinde de karnım büyümeyene kadar hamile olduğumu anlamazdim 😂şimdi 5 6 haftalık hamileyim bunda da bı belirtim yok şu an da bakalım ilerleyen haftalarda ne olacak inşallah bı kız nasip eder Allahım 🤲🤲
Dilossh Youngmommy ben de 11 haftalık hamileyim mide bulantım çok oldu hiç bir şey aşermiyorum kese fasülye hayırlısı bakalm erkek gibi hissediyorm 😁
Whitewomen Youngmommy Ilk hamileliğimde çok miğde bulantısı yaşadım uyku hali vardı. Kızım oldu. Bu hamileligimde fazla miğde bulantısı olmadı iştahsızlık oldu Hiç kusmadım ama yine kızım oluyor. 🌸
La_Liberte Youngmommy oğlumda hep ekşi aşerdim. En çok da meyve ve ferah şeyler. İlk üç ay tatlı görmek istemedim pek fazla. Bulantı ve kusmalarım oldu ama hayatımı etkileyecek kadar değil. Bu gebeliğimde kızım olacak. Yine aynı şeylere aşerdim ve aynı şeylerden tiksindim. Tek farkı 5. Haftadan sonra ağzımda çok afedersiniz tükürük birikmesi oluyor. Midem sulanıyor gibi 🙈 yine aynı düzeyde bulantı ve kusma. Anlayacağınız cinsiyet değil de kişiden kişiye, hamilelikten hamileliğe değişiyor 🥰
Youngmommy Benim oğlum sağ taraftaydı mesela, kesesi fasulye gibiydi,çok bulantım oldu, hep tatlı aşerdim gece kalkıp kalkıp değişik tatlılar yapardım kendime, çok baş ağrısı çektim (migrenin de var zaten) karnım top gibiydi bide
Youngmommy Fatmaugurdoku Allah gönlündekini nasip etsin🥰 bende kız çok istiyorum valla şöyle bize benzeyen kızlarımız olsun inşallah 😂
Fatmaugurdoku Eda272780 yok canım hiç olmadı tiksindigim şeyler çok oldu sadece hala da yerken tiksiniyorum ağzımda yara çıkıyor çok isteksiz yediğim için eşim zorluyo onu da mesela tavuk tiksindim artık. Sadece bı kere küstüm o da çok yemekten oldu 😂😂bu hamileliğimde de yok bakalım hayırlısını nasip etsin Allahim
EmineEyyup Kizimda surekli tursu ayran erik aserdim ve kusmam cok olmadi ama bu hamileligimde tatliye aserdim ve kusmam cok oldu ama cinsiyet bilmiyorum icimdennhep erkek geciyor insallah allah gonlumdekini verir doktor kiz dedi ama bence yanilyodur sadexe allah bilir allah bana dogumda supriz yapar isallah
Youngmommy EmineEyyup kaç haftalıksın canım benim oğluma da 17. Haftaya kadar kız demişlerdi sonra erkeğe döndü
Aleyna8 Ben kizimda çok meyve yedim. Sürekli meyve yemek istiyordum. Ama tatlıra bakamıyordum bile migdem bulamıyordu. Sürekli olarak bulantı yaşadım. Onun dışında pek de başka belirti yok. Birde karnım sivri değildi. Şuan hamileyim 8 haftalık bakalım neler olacak 🤭
EmineEyyup Youngmommy 26 haftaligim burda cok okudum dogana kadar kiz deyip dogumda erkek doganda cokmus bizim burda da boyle olanlar cok bu sene ben turkmenistanliyim
Youngmommy Whitewomen özelde oldu canım, benim oğlan bacak bacak üstüne atmış bir şekilde oturuyordu hep dolayısıyla pipisini saklamış 17. Haftada artık saklayamadi:))
Youngmommy EmineEyyup tabi 26. Haftadan sonra dönmesi zor ama inşallah gönlüne göre olur eğer olmazsa da sıkma canını kız üçüncüyü yaparsın amaan🥰😂Allah hayırlısını sağlıklısıni versin inşallah hepimize
ikimelekannesi___ EmineEyyup Allah gönlüne göre versin insan iki meyveden de nasiplenmek istiyor tabi ki bu sefer nasibinde kız varsa da üzülme bir dahakine çok dua et ve oğlun olması için bir iki dua var onları yapın eşinle namaz kıl ve çokça her an elini aç ve Allah’tan iste kesinlikle rabbim verecektir o kadar çok istemene rağmen vermezse bil ki senin için hayırlı değildir vermiyordur bunun için de şükret ☺️🕊️
Youngmommy La_Liberte benimkide neredeyse aynı gibi, inşallah benimkide seninki gibi kızdır❤️sağlıkla kucağına al inşallah bebişini🥰
La_Liberte Youngmommy Çok teşekkür ederim inşallah her şey hayırla sağlıkla gönlünüzce olur😍 bebeğinizi sağlıkla alın kucağınıza❤️