Arkadaşlar merhabalar; bacak ve kasık bölgesinde ciddi bir şiddetli olmasa da ağrı mı sızlamamı tam adını koyamıyorum geceleri yönümü dönerken bile o bacak sızısını hissediyorum… geçen hafta kontrole gittiğim için her şey yolundaydı kendimi kaygılandırmak istemiyorum. 25 haftalık gebeyim.. bu normal bebek ağırlaştığı için yaşanan bir süreç mi acaba