annesinin_beybisi 77Bebek35 art arta 4_5, günlük fotolari atarsaniz daha cok yardımcı oluruz belki tam pik değildir çünkü yavaş yavaş siliklesiyo.
77Bebek35 annesinin_beybisi Tomrishatun Cerennnn5858 https://resimyukle.io/g/0gH958mwny bnm bır hafta arayla ıkı yumurtlama oldu sonra 12 sınde bıdaha pik gördüm 11 12 degerlendırdım bdaha yapmadık ama ardından devam ettım teste boyle pozitif hep
annesinin_beybisi 77Bebek35 13. gün pik olmuş sonra hafif siliklesmis zamanla siliklesicek . normal yani suanda
Tomrishatun 77Bebek35 kafanı karıştırma bence normal yine ilişkini devam et zaten 2 hafta sonra testte gorcez
77Bebek35 annesinin_beybisi Tomrishatun peki 5 6 sıda yumurtlamamı bır hafta arayla ıkı yumurtlamamı olmus sızce ve 11 12 degerlendırebıldık benm eşim asker ıkı uc gun yok evde gorevde tutma ıhtımali varmı
annesinin_beybisi 77Bebek35 5_6 yumurtlama değil bazen testler bir koyulaşıyor bir siliklesiyo benim de böyleydi regline ne kadar kaldı
77Bebek35 Cerennnn5858 evet bır hafta arayla ıkı yumurtlama yasadım buyuk ıhtımal çift cızgıyı goruncemj ılıskıye gırıcez yoksa silikleşince yanı catladıgını goruncemj
Cerennnn5858 77Bebek35 ben 2 günde bir değerlendirdim hep cıft cızgıyı gorunce. Bu ay 3 gun yst uste degerlendırdık
aycabelgin0 Benim yumurtlama oldu değerlendirdim çatlama oldu değerlendirmedim ertesi gün tekrar yumurtlama oldu onuda değrlendirmedim ama senin imkanın varsa değerlendir bu haftayı
aycabelgin0 77Bebek35 evet 1 gün arayla 2 yumurtlama oldu ama ben değerlendiremedim sadece birinci yumurtlamada değerlendirdim