Sdt3456 Kızlar 14 haftalık hamileyim ara ara bu hissi yaşardım karnımda acı hissi var sanki bişey batıp cıkıyor bugun sabahtan berı var bu aci batma korkuyorum bebege bı zararı olurmu
Merve_balaban123 Sdt3456 19 haftalik olduk bizde ara ara oluyordu kendini yordun uzun sure ayakta kalinca oluyor canm artik buyumeye başladıkça kendine yer yapıyor sıkma canını dinlen biraz gecer inşallah 🤲
Sdt3456 Gmz-aykt aynen batma gibi canım ara ara olup gecerdı bugun hıc gecmedi nerdeyse korkuyorum bende
Ffatma Sdt3456 kendinizi yormuş olabilir misiniz. Bol bol dinlenin geçecektir inşallah. Ben de dün ev işi yaptığım için kötüydüm bugün dinlenince geçti