[silindi] İki gündür çok yoğun kırmızı kanamam var durmayan. 2 gebelik kaybım sonrası bunu da kaybetmekten korkuyorum biliyorum yiyecek ekmeği varsa rabbim nasip eder doğar ama sizlerden Allah rızası için dua istiyorum kimin duası kime geçer belli olmaz 🙏
Kelebek95 [silindi] lütfen aklına kötü şeyker getirme Allahın izniyle bebeğin seninle olucak Rabbim acil şifalar versin inşallah