Yalnız değilmişim. Ben de çok isteyerek hamile kaldım. Birkaç ay hamile kalmadım çok üzülüyordum acaba olmayacak mı diye. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde çok sevindim. Aradan bir hafta geçti, tamamen depresif bir hale büründüm. Şimdi 6. Haftadayım. Ben hamileliğe nasıl dayancam, hayatım tamamen bitti diyorum kendi kendime. Beceremeyecekmişim korkusu var. Kendimi çok suçlu hissediyorum böyle şeyler düşündüğüm için. Allah nasip etmiş, niye böyle şeyler düşünüyorsun diye. Elimde değil. 😞 Eşim yabancı biri gibi geliyor gözüme. Yanıma yaklaştırmıyorum hiç.