Meis-1 valla benim ilk oglumda yken yapistirmaydi ama dikiş falan atılmadı galiba valla hatırlamıyorum sadece ameliyat tan sonra banti çıkarıyor lar hafif bı ağrın oluyo eve çıktığın zamanda kan sulandırıcı iğne ve hametan yara kremi veriyor lar onu sürüyor sun yarana en önemli si de banyo sonrası orayı iyi kurulamak gerekiyor