zeynepp1 canım hazırlanmak için biraz geç kalmışsın bence bebek bu çünkü ne zaman geleceği belli olmuyo bende 36 haftalığım o ağrı bende de oluyo özellikle ayaktayken bıçak saplanır gibi oluyo ara ara,bi gün iyiysem bi gün ağrım oluyo doğuma hazırlık ağrısı onlar