Ben bir kere çağırdım. Onda da eline madde madde yazdım yapılacakları ve çok az bir iş vardı. İlk 3 maddeyi yapmış, son 2’ye görmedim dedi. Halbuki sesli okudum eline kağıt verip çıktım evden. Akşam mesaj attım yarım kalmış diye önce inkar etti yaptım her şeyi diye. Kağıdın resmini attım istersen yapılmamış yerlerinkini de atayım dedim. Aa görmemişim son ikiyi dedi😅😅 Ertesi gün paşa paşa gelip tamamladı işini. Parayı ağaçtan toplamıyoruz neticede.