Slaylmz 35+4üz biz ve haftalardır bu durumu yaşıyorum gercekten çok zor hele şü son iki gündür ne çektiğimi bi Allah bi ben bilirim resmen kilotsuz dolanıyorum afedersiniz alt tarafıma bişey değdiği anda kaşıntı ve iğne batıyor gibi oluyor. Benim dışı daha kötü şişti semsert oldu. Sirke denedim daha kötü yaptı dün akşam ağladım resmen. Buz koyuyorum iyi geliyor ama çekince daha kötü oluyor. Kremler fayda etmiyor. Napcam bilmiyorum bebeğim sağlıklı olsun da onun için değer😞😞