Nealakasivarrr Arkadaşlar canım kokoreç çekti yiyeceğim. Ama içime bir kuşku çöktü doktora da hiç sormadım yiyeyim mi yemiyeyim mi diye … Soran varsa bana söylesin kendimi tutamıyorummmmmmm 😍🫠🤤
iremss Nealakasivarrr yaaani Yenmemeli ama çok canm çekti duramıyorm diyosan temiz olcağına güvendğn iyi pişkin bi yerden az porsiyon ye
CansuDRY Nealakasivarrr Yememeniz gerekir. Hem hijyen açısından hem de bağırsaklarda biriken toksinler açısından. Dayanamayacak durumdaysanız bir iki ısırık yiyin.
Funday35 Nealakasivarrr Ben yarım ekmek yedim hiçbir sorun yaşamadım 1 kereye mahsustu ama birdaha yemedim normalde asla ağzıma sokmam ama hamilelikten dolayı canım çekmişti kız bak yine çekti canım 😋🤪😆
Sinemfidan Nealakasivarrr benmde canm cok cekmisti bende yemistim iki kere hemde tabi temizliginden emin oldugun yere gitte ye
Azizinannesi2 Nealakasivarrr canın çok çektiyse aşın çeyrek ekmek alıp bir ısırık ye bence nefis bu nefsini körelt o nu düşün bunu düşün hamileler bişey yememeli 🤷🏼♀️🤷🏼♀️