Kızlaar 27 haftalık gebeyim.3-4 gündür hareketlerde bi azalma vardı.bugün acilden giriş yaptım nst ile kalp atışlarını dinledik.o sırada bi kaç hareket hissettim ama eve geldikten sonra hala bi hareket yok.yarın doktora gideceğim ama yarına kadar nasıl duracağım bilmiyorum.böyle bi durum yaşayan var mı