Aslangns Kızlar çok fazla baş ağrısı çekiyorum yatınca geçiyor oturup veya yatınca geçiyor sizlerde yaşadınızmı nasım geçti
Sdt3456 Aslangns ay canımm o agrı. Cok kötü yapıcagın tek sey minoseyit plus iç çikolata ve kahve tuket sadece bunlar bel altı uyuşturucu aldıgın ıcın beyne gıden sıvı azalıyor sadece bunları yap sen
iremss Aslangns sade kahve Bol su Bitter çikolata Doktora bildirin farklı ağrı kesici versn ben geralgine-k kullanmıştm Bi de çok kötüysen acile gidip iğne yaptr yapılıyo yani yapmazlar diye düşünme