Batma hissi çok kuvvetliyse ve tekrarliyosa geçmeden saatlerce mutlaka gidin. Benim doktorum idrar tahlili istedi enfeksiyon varsa batma o yüzden olablir diye, enfeksiyon varmış ve düşüğü tetiklemis kesenin üstünde aktif olmayan iki kanama gördü. Ben herhangi bi kanama hiç yaşamadım hala, 12.haftaya kadar herşey çok iyiyken şimdi 15 gün hareket etmeden progestan kullanıp yaticam. Umarım ona bişey olmaz diye dua ediyorum.
Benim deneyimim bu yönde, diğer anne adaylarında sonuç benimki gibi değildir umarım.