Merhaba hanımlar 34+4 haftalık hamileyim 2 gündür dünden beri bebeğimin hareketlerini güçsüz hissediyorum hareketlerinde azalma yok, dokunduğum zaman tepki de veriyor normal düzeyde devam ediyor ama eskisi gibi sert tekmeler vs hissedemiyorum daha çok kayma gibi bu durumu yaşayan var mı? Hastaneye gitmem gerekiyor mu acaba?