34.haftadayız ıkı haftada bir kontrolümüz yapılıyor. Benim kız hep aynı pozu veriyor mutsuz surat asık hep. Aynı açıdan aynı poz. Ultrason fotoğraflarına bakarken hiç kendime benzetemiyorum bebeği o yüzden belkıde bağ kurmakta da zorlanıyorum. Ya hareket edince içimde gülüyorum mutlu oluyorum tabı de. Ultrasonda görünce sanki başkasının çocuğu gibi geliyor. Doğunca herşey değişiyor mu bir anda bağlanıyormusunuz. Daha önce anne olmuş arkadaşlar biraz içime su serpebilir mi 😭