Sevcan24 Selam arkadaşlar 12+4 haftalık hamileyim . Bazen bebeğin hareketlerini çok hissediyorum. Bazen hiç hissetmiyorum . Sizlerde de öyle mi ?
litfenama Sevcan24 yüksek ihtimalle bebeğin hareketlerini hissetmiyorsunuz. Bebek bir kaç gram şu an. Bağırsak hareketleri olabilir hissettiğiniz.
Odilnaz Sevcan24 bu haftalarda hareket etmez bebek henüz tekme atacak ve hareket edecek kadar büyümedi bende ilk başta öyle hissetmiştim ama sonra bebek degilde bağırsak olduğunu öğrendim en gec 23 haftalarda hrkt eder benim bebeğim 25 haftada hrkt etmeye yavaş yavaş tekme vurmaya başlamıştı suan 38 haftaligim ve tekmeleri ve hareketleri dahada güçlendi can yakıyor :)
Deletedmom727271 O haftalar da bebeği hissetmenizin imkanı yok. Belli bir kiloya güce ulaşması gerekiyor. Hissettiğiniz şeyler bağırsak hareketi, kas seğirmesi. sağlıklı doğumlar dilerim. 🌼