mutluanne2 canım sürekli oluyorsa ara verebilirsin. Bende tutuyorum 2 gün tutamadım sadece oda çok kustugum günlerde aç kalirdim çünkü ❤ ben şuan çalışmıyorum o yüzden sabah 5 gibi anca yatıyorum saat 2 de uyaniyorum, öyle böyle zaman geçiyor yemek yap falan derken saat 7 oluyor o yüzden rahat geçiyor, zorluyorsa kendini yorma kaza yaparsın bebisten sonra onumuzdeki kış ❤