Cuma akşamı düşük gibi kanamam oldu bir gece yatış yapıldı dün hastaneden çıktım. Bugün kanamam yine arttı tekrar hastaneye gittiğimde Allah’a şükür bebeğimin kalp atışlarını duydum. Kan pıhtılaşmam olduğu için iğne ve hap kullanıyordum ama aktif kanamam varken kullanmam yasaklandı. Bebeğime bu sefer de pıhtı atarsa diye korkuyorum. Bu 3. Gebeliğim diğer 2 gebeliğimde pıhtılaşmadan kalpleri durmuştu hep. Bu şekilde düşük gibi kanama yaşayan varsa kanaması ne kadar sürdü düşük tehlikesi devam ediyor mu nasıl süreçten geçtiniz anlatır mısınız