ebrusrkn Aleyna8 resmen beni anlatmışsınız aynı bende öyleydim 2. Gebeliğim şuan ilki normal doğumdu eve geldigimde ev işlerimi yapıyordum çok şükür bende kesinlikle normal doğum tarafındayım 🙂