Rumuz_07 Kızlar ayak 30.haftadayım bileğime dünden beri biraz ödem var bu korkulacak birşey mi? Dün biraz yorulmuştum ama ona mı bağlı yoksa daha öncede minik sinyaller vardıda farketmedim mi bilemedim
Nskyhn Rumuz_07 ben ödem çok normal diye biliyorum hele ki o haftalarda. Hatta şimdiden yaz için kendime terlik alıp koca ayaklarla terlik giymeyi düşünüyorum.. bence telaslanmayin. Yorgunluk ekstra etkilemiştir. Bol bol su için evin içi de biraz yürüyün düzelir
Bora5832 Rumuz_07 tuzu biraz azaltabilirsiniz bol su içip ayaklarınızı da hafif yukarı kaldırın geçer o şekilde
Rumuz_07 Nskyhn gebelik zehirlenmesi belirtileri içinde olunca tedirgin oldum açıkçası🤦🏻 teşekkür ederim ☺️