Emedko bu arabanin aynisi sadece marka degisik 5 sene once kullandm kizmda arabanin icine puseti sabitleyince biraz agir oluyor ben genelde puseti ayri kullandm saglik ocagina hastane gibi yerlere giderken kullandm. Gezmeye v.s gittigimzdede normal icine ince bise daha seriyodum cocugu zaten battaniyeye sariyodm ole koyuyodm 1 bucuk yasina kadar arabayi kullandm ondan sonra baston lu aldm genel olarak memnun kaldm zaten bi cocuk en fazla 1 1bucuk yasina kadar arabada duruyor ya sonrasnda yurumeye basladgi icin icinde durmak istemiyorlar ki bastonluyu bile sayili kullanmisimdr inanin. onun icin oyle pahali seylere gerek yok. Suan 3 ye hamileym gene buna benzer bi araba aldm klasik cift yonlu subat ayinda civilin indiriminden 700 tl ye daha kullanmadk tabi ama saglam biseye benziyor puseti yok ustunde ayri alacagm onuda letgodan filan aracimzda oldugu icin yoksa belki onuda almazdm.