Bsra0681 Dudağımda uçuk çıktı 25 haftalık hamileyim kabuk bağlamasını beklerken daha da büyüdü uçuk bir kere daha olmuştu üniversite yıllarında zona ilacı kullanmadan geçmemişti başına böyle bir şey gelen var mı nasıl geçti acaba?
ed1112 Bsra0681 Sanırım o ilaç gebelikte yasak yani zona için kullanılanlar. Doktorunuza sormak en iyisi
PrensesAnnesi- Valla benimde yanağımda çıktı kocaman bişey doğal yağlarla kantaron yağıyla falan idare ediyorum ilaç sürmedim hamileliğimden beri sürekli uçuk çıkıp duruyor sinir etti beni ☺️
a1b29497 3 Hafta öncesinde benimde uçuğum çıkmıştı. Kırmızı kantaron yağını kullanmıştım. Allah’ın izniyle şifa olmuştu. Araştırıp kullanmanızı öneririm.
Bsra0681 Ya açıkçası reçetesinde gebelikte hapın kullanılması önerilmemektedir ibaresini gördüm her nekadar doktora sorduğumda bir zararı olmaz desede ilaçı içsem mi bilemedim