Ayse254 40+2 yim ve hala kanala girmemiş ara ara sancılarım oluyor ama doğum başlamıyor tabiki kanalda değil bebek bu gidişle suni sancı bile denemek mantıksız olucak 🤦🏻♀️ Var mı acaba bebeği kanala çok geç giren 😟
Ayse254 Tugceelanaz ya öyle diyenler var ama kanala girmeden doğum başlamıyor işte bekliyorum karnım hala tepede 41de doğum olacak mecburen 🤷🏻♀️
Ayse254 Bussbusss buna benzerlerini sürekli yapıyorum aslında ama bilmiyorum girmiyor kanala bi türlü