perşembe günü kan verdim.sonuç öğleden sonra cıkar dediler ama öğleden sonra gidemedim. e-nabızdan bakıyorum hala yüklenmemiş sonuç 🤔 predoctor erken gebelik testi denedim. üzerinde 5 dk sonra sonuclanır yazıyor ama saatlerce Control çizgisi de test çizgisi de görünmedi sabah control kısmında tek çizgi vardı. yani sinir oldum bi türlü bi sey öğrenemedim . BAT 24 nisan.