anneyim96 bende öyleydim canım hiçbir ilaç işe yaramıyordu. Aylarca sadece peynir ve ekmek yedim. Her şeyden tiksindim. Hatta bi daha hayatım boyunca yemek yiyebileceğimi düşünmüyordum o derece kötüydü. Ama sonra 15 haftalıkken felan bulantı ilacı işe yaramaya başladı. Hala bulanıyordu ama en azından bir şeyler yiyebiliyordum. Şuan 22. Haftadayım ilacı da bıraktım çok şükür geçti ☺️ Çok zor seni çok iyi anlıyorum inşallah en kısa sürede geçer seninki