Yagmrr11 evet canım 17. Hafta özelliklerine bakmıştım bir sitede zaten 16 ve 17 de kasık ağrısı yazıyordu bende 15. Haftamın ortasında başlamıştı bu durum 16+3 te doktora gittim ve alt karında baskı oluyor artı rahmimde ağrı oluyor hafif hafif dedim idrar testi yaptık temiz çıktı bebek büyüdüğü için rahimde baskı yapıyor dedi